Back to reality.

Trots mycket ledighet i sommar tycker jag att sommaren har varit för kort. Mitt sista sommarlov är slut och i går slängdes jag tillbaka till verklighetens plugg, rutiner och mindre fritid. Igår var första dagen i skolan och efter ungefär en timme snurrade allt i mitt huvud, hur ska det här gå? Nu har vi tre uppgifter att fixa på tre dar och de känns överväldigande just nu då min hjärna fortfarande är inställd på sommarlov. Jag försöker men det går segt och stressen är redan tillbaka. Hoppas jag kommer in i det här FORT! Hade tänkt träna massor i veckan medans J är på affärsresa i Finland men min kropp ville annat och gav mig väldigt ont i halsen, tack för den.

Nej nu ska jag sluta klaga och ta med mig Ghia ut på en promenad för att rensa tankarna och samla ny energi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0