Nu får det vara nog.

Den senaste tiden har jag haft fullt upp med sjukdom, praktik och min f-rbannade examinationsuppgift. Nu ska jag använda mina sista krafter för att slutföra den där f-rbannade examinationsuppgiften som mest har gett mig höga stressnivåer, (prestations)ångest, frustration och alldeles för många tårar. Jag tycker otroligt synd om min stackars sambo som sett allt detta och fått trösta mig när det känts för jobbigt. Alldeles för många timmar har spenderats på artikelsökningar för evidens som inte gett det jag velat. Så nu struntar jag i mina annars så höga krav och ser till att jag får ihop någonting oavsett om det blir rätt eller inte. Jag får se till att fixa en j-kligt bra presentation och räkna med komplettering. Men det kan jag ta bara jag slipper den här uppgiften! Ibland undrar jag vad jag gett mig in på, jag som avskyr att skriva uppsatser.

Önska mig lycka till för det kan verkligen behövas!

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Tack så mycket! :)



Lät inte som du haft så kul =/

2011-04-26 @ 10:33:53
URL: http://matiigt.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 01:58:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0