Livet är så orättvist.

Har haft fullt upp i veckan och jag har fått väldigt jobbiga besked. Jag är så j*vla förbannad att det inte går att förklara, hur kan vissa människor vara så inkompetenta. Okej jag vet att vi alla är människor men till och med jag som inte är utbildad vet bättre. Hur ska såna människor få förstöra någon annans liv bara så där, var det åldern eller vad var det? Ska det verkligen spela någon roll? När ska vi börja behandla äldre med den respekt de förtjänar?? Jag vet inte om det var orsaken eller vad det var men jag är så besviken, förbannad men framför allt ledsen och rädd!! Just nu känns det otroligt jobbigt att bo så långt ifrån min hemstad, jag känner mig så liten och hjälplös.

Livet är kort och kan förändras inom loppet av en sekund. Berätta för de du älskar att du älskar dem, älska mer och hata mindre. Sluta vara långsint och lev livet som DU vill leva det!

Du ska veta att jag tänker på dig och vill inget annat än att du ska bli som du var innan, jag älskar dig!
2011-04-09 @ 11:19:30 Mellan himmel och jord. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0