En perfekt dag!

Min första dag här på östkusten har varit underbar! På förmiddagen åkte jag in till stan och handlade presenter till min storasyster och en av kusinerna och det blev riktigt bra. Sen mötte jag upp syrran och hennes sambo och åt lunch på en uteservering i solen, gött! Han även med lite egen shopping: en vit långärmad tröja och en svart trekanstbikinöverdel som jag letat efter ett tag.

När jag kom hem hade mamma gjort rabarberpaj som vi åt tillsammans med hennes grannar, mums! Efter det blev det en hundpromenad i skogen och jag fick årets första myggbett så nu är det officiellt sommar. Sen åkte vi för att fira min kusin som blir 19 år i nästa vecka. Vi fick dock stanna och vänta då det skett en allvarlig bilolycka längs vägen och någon fick åka i väg med helikopter. Jag ber för dem och hoppas innerligt att person/personerna klarade sig och inte fått allvarliga skador, men det brukar vara akut om man åker helikopter. Jag fick en obehaglig känsla i magen och tårarna kom, återigen tänkte jag på det som drabbade min kusin för 13 år sen.

När vi kom fram skulle de bjuda på grillat och då kom regnet, men det blev en jättetrevlig kväll iaf! Min kusin som fyllde år blev jätteglad och han verkade gilla kläderna jag valt ut åt honom. Dom är underbara och jag gillar att vara hos dem.


Jag och en av mina kära kusiner.
(Inte han som fyllde år.)


En mer charmerande bild på honom,
kan ju inte bara visa honom från hans flummigare sida. ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så mycket söta du!! :) Klänningen finns på H&M nu på övervåningen i s-tälje. Kostar bara 149:- men är av dålig kvalité..den höll bara 2 gånger sedan släppte trådarna i sömmarna :(

Kram på dig

2010-06-13 @ 23:16:51
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0