Första terminen avklarad!

Nu är det äntligen över! Tentan är skriven och det betyder att jag har klarat av min första termin, om jag blir godkänd vill säga. Som grädde på moset kändes det som att tentan gick riktigt bra så nu hoppas jag att resultatet speglar det. =) Det blir tyvärr inget tentafirande med klassen men jag och Johan ska äta pizza, chips och mys och det är inte så illa.

Imorgon åker jag upp till Södertälje där jag ska luncha med mor och sen ska jag hem till Alex på middag och sen får vi se hur kvällen slutar.

På lördags morgonen åker jag upp till Nacka för att delta i en utbildningshelg med FSAstuds centrala styrelse där jag som jag tidigare berättat blivit vald till ordinarie representant för Göteborg. Ska bli jätteintressant och roligt! Dessvärre ska vi ha styrelsemöte på måndagen och jag missar första dagen av anatomi-kursen så jag tänkte faktsikt börja läsa på tåget upp imorgon så att jag inte missar för mycket. Ingen vila här inte.

Nu ska jag packa klart och sen ska jag och Ghia gå och möta upp Johan efter jobbet och handla pizza! Ha en trevlig helg!


Jag och Alex en utekväll unde våran tid som sambos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0