Godis!

Efter skolan åkte jag och Susanna förbi godisbutiken 4-Gott där de sägs finnas mycket godis. Ser det när jag åker spårvagn men har aldrig gått in så idag var det dags. Det var mycket godis vill jag lova, närmare bestämt 358 kvm och godis nästan överallt! De hade alla möjliga sorter och jag åkte på en godisnostalgi-resa! Jag som bara skulle ha liite godis handlade ½ kg(!) godis. Det komiska är att varken jag och Johan äter så mycket godis (jag har ätit max 10 st och mår illa) men då har vi så vi klarar oss ett tag. =)


Bara lite av allt godis som fanns.
(Bilden är hämtad från: 4-Gott)

Kommentarer
Postat av: Josefin M

Ååååh jag gick förbi där igår, men så tänkte jag "jag går in o handlar sen". Självklart glömde jag bort det och nu sitter jag här hemma med neuroanatomi utan godis :P

2010-02-20 @ 11:58:41
Postat av: Terese

Då kan jag tänka mig att du blev extra sugen efter att ha läst och sett inlägget. Tufft läge. Men du klarar det. =)

2010-02-20 @ 12:04:55
URL: http://kiewa.blogg.se/
Postat av: Madde

Men vilken DRÖM! Ska jag definitivt besöka i sommar om vi åker till Götet, men UTAN barnen i just den affärn för annars går väl hela resekassan där ;-)

2010-02-20 @ 12:10:29
URL: http://maddeliix.blogg.se/
Postat av: evelin

Haha, det är svårt att komma ut med en liten påse därifrån.. mitt godis i helgen råkade gå på 85kr :o

2010-09-27 @ 19:13:07
URL: http://ownstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0