Praktik och kreativt skapande.

Idag fick jag sovmorgon och började inte förrän 9.30 på praktiken, skönt! Har träffat några patienter idag och fick även vara med och hjälpa en av dom vilket var givande.. Jag märkte då hur flexibel man måste vara och hur krångligt det kan vara att förklara vissa saker. Men som sagt det var lärorikt och spännande. Har varit mycket diskussioner idag, något som jag märkt ger mig mycket så det kändes också bra.

Sen fick jag och två av mina klasskamrater vara kreativa och måla på väskor. Jag som har så dålig fantasi och superhöga krav på mig själv tyckte att det var svårt men sen gick det helt okej. Den ena halvan blev superläcker men den andra sket sig så vi får se hur den ser ut när den har torkat.

Annars har det varit lugnt, fick sällskap på hemvägen vilket inte är så vanligt men väldigt trevligt. Hon skulle hälsa på sin syrra som bor i närheten av oss. Hon är en urgullig tjej som är lätt att umgås med, jag gillar henne skarpt!

Nu ska jag passa på att plugga lite innan det är dags för att spanna in ett av "Sveriges fulaste hem". =)

 

See ya!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag saknar dig Terese! När/om du kommer hit i jul så måste du komma och titta på min nya lägenhet =) Hoppas att du har det bra! Kram

2009-10-06 @ 13:34:07
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0