Klantigheterna fortsätter.

Dagen har bestått i praktik, plugg och sen en paus framför The Mentalist, riktigt bra serie!

På praktiken var det fullt upp och den var intressant och givande. Vi gjorde ett test och tillverkade papperspåsar vilket var skoj. Var för övrigt sista dagen vi var med i den dagliga verksamheten för imorgon är det seminarium med handledaden och vår lärare. Så jag har läst en hel del inför den och jag hoppas att det kommer att gå bra, men jag är inte nervös.

När jag kom hem lyckades jag skära mig djupt i tummen och det vägrade ju sluta blöda och det kom massor. Riktigt obehagligt och det gjorde ont i flera timmar, men nu känns det bättre. Har lindat in den ordentligt så vi får se hur den mår imorgon. Snacka om att jag har varit klantig den senaste tiden. Men man har ju såna perioder ibland också. Jag antar att det är fullt normalt men det är väldigt frustrerande!

Nej dags att hitta på nåt annat, vad vet jag inte men nåt hittar jag nog på. Har som sagt känt mig lite nere den senaste tiden trots alla roligheter. Men det går nog över snart, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja det vore så kul om vi kunde ta en singstar match eller nåt liknande när du kommer upp =) Jag vet att det säkert är jättemånga som drar i dig när du väl är här men nåt ska vi väl hinna med? Kram på dig

2009-10-07 @ 21:07:37
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0