Har införskaffat en ny kamera!

Har pratat om en ny kamera i säkert 6 månader men det har aldrig blivit av. Min gamla köpte jag av pengarna jag fick i student present och den har varit med mig på månda intressanta platser, men jag känner att det är dags för en ny. Den har nämligen blivit seg när man ska ta bilder med blixt och det orkar jag inte med längre.

Men det är ju en riktig kameradjungel där ute så det har inte varit lätt. Men så fick jag en hel del pengar i present (förskott) så då bestämde jag mig för att köpa en kamera. Efter många besök i butiker hittade jag denna snygging på ElGiganten för 1 795 kr. För er som är intresserade så är det en Olympus X-930 med 12 mpx, 4 ggr optisk zoom, wide zoom och en massa andra finesser så som ansiktsigenkänning. Längtar tills imorgon då jag ska prova den!

Nu kommer det nog att komma upp flera bilder på bloggen medans jag lär mig hur den funkar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0