Toppendag som avslutas med fredagsmys!

Idag har varit en riktigt bra dag, eller sjukt bra dag!

Hade självstudier idag och det har gått bra, har förberett det jag skulle inför måndagens semenarie.

Sen har jag sålt min Boomerang jacka på tradera och jag fick 2 125 kr för den, sweet! Pengar som behövs. Sen slipper jag ha den hängandes i garderoben där den bara tar plats.

När jag skulle dubbelkolla mitt kontonr på internetbanken visade det sig att jag hade fått  ca 2 500 kr i Lön från Astra och jag blev jättefundersam och livrädd att de gjort fel och att de inte var mina. Men efter att ha pratat med lönekontoret fick jag veta att det var den retroaktiva lönen från i april som kommit och jag blev överlycklig!! Så nu är jag rik!! (i stundent-mått)

Här i Göteborg har solen varit framme hela dagen så jag passade på att ta ytterligare en långpromenad med Ghia. Vi hittade ett skogsområde som vi började utforska. Så nu kan vi gå i skogen om dagarna, jippi! =D

Nu ska jag fixa det sista med maten innan Johan kommer hem för då blir det fredagsmys med Idol! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0