Grattis Vevve!

Detta inlägg vill jag tillägna min kompis Vevve som fyller år idag. En underbar, go tjej som man aldrig har tråkigt med. Det brukar oftast sluta med att vi står och sjunger singstar hos någon. =)
Trots att vi inte har umgåtts så jättemycket så betyder hon mycket för mig, det är något speciellt med henne som jag inte riktigt kan sätta fingret på.


(Klicka på bilden för att komma till Vevves blogg.)

 

Måste berätta hur vi började umgås för det är lite lustigt:

Vi träffades på toa kön till Stanleys för några år sedan och jag tyckte att hon var så lik en tjej som hette Annika. Jag var helt övertygad att det var hon och jag gav mig knappt, men tillslut fick jag inse att hon inte var Annika. Sedan träffades vi fler gånger på Stanley´s och hade trevligt och kände att det skulle vara roligt att umgås mer så jag tänkte fråga efter hennes nummer men då hade hon gått därifrån.

Så en dag när jag för ovanlighetens skull lästa LT så såg jag att hon varit med på en av deras mini-intervjuer och såg vad hono hette i efternamn. Så jag kollade upp hennes nummer och ringde. Hon var väldigt skeptisk till en början innan hon insåg vem jag var. Haha hon måste ha varit livrädd och trott att jag var värsta psykopaten.

Efter det började vi umgås lite smått och vi träffades till och från ända tills jag flyttade ner till Göteborg. Jag saknar henne. Så när jag kommer upp nästa helg så ska vi ses så att jag får gratulera henne in person. =)

Hoppas du får en underbar dag Vevve för det är du värd!!
GRATTIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0