Examinationsplugg.

Har haft en liten svacka den här veckan då allt har känts tungt men efter att Johan ringde mig igår känns det mycket bättre, saknar honom! Efter det kurade jag in mig i en filt och kollade på Sex and the city- shoebox och åt chokladpudding med jordgubbar, mums!

Åh vad jag längtar tills ikväll då Johan kommer hem. Han har nämligen varit i Tyskland sen i måndags och jag var ju uppe och hälsade på mor i helgen så vi hann bara träffas lite på söndags kvällen innan han åkte iväg. Ska bli skönt att ha honom här igen. =) Tur att jag har Ghia och Lincie här så att jag inte är helt ensam iaf.

När jag kom hem efter att ha pluggat i skolan igår orkade jag inte ens öppna böckerna så den här dagen ska jag ägna mig åt studierna tills Johan kommer hem. Det har faktiskt gått riktigt bra och jag har insett att jag kan mer än jag trodde. =)

Plugg i utvecklingspsykologi inför examinations seminariet.

 

Min nyttiga lunch som bestod av yoghurt med honung och cashewnötter, proviva skogsbär, sallad och gurka med olivolja och en GI-ostmacka med gurka, mumma!

Har haft ett litet lunchbreak nu men ska fortsätta att gå igenom det sista inför morgondagens examinations seminarium. Sen får det vara bra, kan inte läsa hur mycket som helst. Det jag kan det kan jag.

Får passa på att handla inför Johans hemkomst och kanske åka ner på stan, beror på hur mycket tid jag har kvar när jag är klar.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Tro mig, inte ens filmen kommer att göra det bra. Handligen sucks. :(

2009-12-02 @ 14:38:38
URL: http://www.misplaced.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0