Vårkänslor och lycka...

Imorse var en av de underbaraste morgornarna på jag vet inte hur länge!
Att vakna upp med ett leende på läpparna fast jag glömt ställa klockan på ringning. Det var varmt ute och jag slängde på mig min nya fina vårjacka som jag och syrran köpte i lördags och gick mot jobbet.

Där ute var det ljust (!), vilket det inte brukar vara när man är ute klockan 5.45 kan jag lova. Så jag studsade till jobbet och lyssnade på en massa glada låtar på mp3:n.

Jag var som en liten solstråle på jobbet hela dagen och alla undrade vad det var med mig. Fast jag är nastan alltid på bra humör där men inte såhär. Men det smittade av sig på dom andra. :)

Fick ett trevligt samtal på jobbet också som gjorde att jag blev på ännu bättre humör! Hehe ibland är man bra klantig. Hade tappat mitt Visa-kort, körkortet och bussbiljetterna i min kompis bil igår.

När jag kom hem vid 2 så gick jag ut med hundarna i 40 minuter i den underbara solen och njöt. Men synd bara att det blåste ganska kallt. Men våren är bara för underbar!

Kom hem vid 1 i natt och gick upp 5 så jag är riktigt trött nu. Dags att sova om jag ska orka jobba resten av veckan. God natt!



It's a little bit funny this feeling inside.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0