It's time for another countdown.

Som jag tidigare skrivit så brukar jag börja bloggandet efter mina längre uppehåll med en nedräkning inför ett nytt kapitel i livet. Det här är inget undantag. Den här gången är det snart dags att flytta tillbaka till den kust där jag hör hemma, nämligen östkusten! Vi flyttar inte till till någon av våra hemstäder utan har bestämt oss för att för att testa livet i en mindre kuststad utanför Stockholm. J flyttade redan i förra veckan och en av mina första känslor när jag var där var: Nu är jag äntligen på rätt kust, det är här jag hör hemma! Göteborg i all ära men det är något speciellt med östkusten.

Men det kommer att bli en stor omställning. Från att ha bott i Sveriges näst största stad med 550 000 invånare och kunna ta sig ner till city på mindre än 10 min med närhet till det mesta ska vi flytta till en stad med drygt 13 000 invånare och begränsad tillgång till butiker, biografer och liknande. Men istället får vi närhet till naturen, vattnet och viktigast av allt: nära och kära!

Så om drygt 1 vecka, eller när försäljningen av vår lägenhet är klar, är det äntligen dags för ett nytt äventyr! I can't wait!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0