What have I gotten myself into?

On-line anmälan är inskickad och nu återstår "bara" cv:t och det personliga brevet som motiverar varför just JAG ska få åka. Jag minns att jag i våras våndades och slet som ett djur för att få till ett bra cv inför sommarjobben men nu känns det som att det var: a piece of cake. Att skriva ett cv på engelska med alla konstiga termer som finns inom arbetsvärlden är tufft! Jag vet att det är väldigt nödvändigt och viktigt eftersom att jag vill bo i Cardiff i vår men det var såå länge sen jag skrev på engelska. Min stackars hjärna har inte riktigt kommit igång än och jag hoppas den gör det snart. :S För när cv:t är klart är det dags för brevet(!) Vad har jag gett mig in på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0