Oh happy day!

Har precis varit i kontakt med Sahlgrenskas utlandskoordinator ang Cardiff och hon ska kontakta deras koordinator idag för att se om jag kan ha min sista praktik där. Hon sa att han brukar vara snabb på att svara och att det nog (men inte säkert såklart) borde gå att lösa! Jag vet att man inte ska hoppas för mycket men lite får man ju ändå hoppas och det gör jag. Vi pratade även om andra lösningar och går det inte med Cardiff så ska jag söka till Brunel University i London istället.

I eftermiddag kommer det två arbetsterapeutstudenter från Cardiff som ska göra sin praktik här så om allt går som jag vill så ska jag träffa dem. Det är såå spännande nu och jag hoppas verkligen att det blir av!



Kommentarer
Postat av: Toma

Lycka till Terese!

Det är alltig spännande att kunna läsa/ha praktik utomlands.

2011-09-23 @ 14:24:26
URL: http://tomushka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0