It's a crazy time.

Hade en kanonhelg hemma hos mor med mina nära och kära! Många minnen och känslor kom upp som vanligt när jag är där uppe. Berättar mer om det senare för nu är jag helt slut. Fullt ös hela helgen och igår började praktiken så mitt huvud är mos just nu och Mr. Headache har kommit på ovälkommet besök. Dessutom börjar det hända grejer med Cardiff och deras koordinator ringde mig idag om en plats(!). Imorgon ska jag möta tjejerna från Cardiff efter praktiken så det ska bli grymt spännande.

Som ni märker är det fullt ös just nu och jag försöker undvika internet och vila upp mig för att orka. Kände att jag ville visa att jag överlevde helgen.


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0