I'm going "home".

Jajamen imorgon ska jag och Ghia sätta oss på tåget mot Södertälje Syd och min kära mor! Det kommer att bli en helg med nära och kära då jag ska fira att jag snart ska fylla 25. Det kommer att bli en fullspäckad helg men jag ser verkligen fram emot den. På stationen ska vi mötas upp av mormor och hennes sambo där vi ska spendera första kvällen. Jag har inte sovit över där på flera år (eftersom att vi bodde så nära varandra tidigare) så det ska bli mysigt.

Men nu ska jag fixa det sista med skolan och packningen, vi hörs senare.



Ps. Skolan, utlandspraktik och en massa annat tar upp den mesta av min tid just nu därav den dåliga uppdateringen.

Have a little patience with me, please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0