Mina sommarplaner.

I veckan fick jag äntligen mitt sommarschema och jag blev faktsikt lite besviken, jag jobbar för lite + hela midsommarhelgen! Efter att ha surat ett tag insåg jag att jag får väldigt mycket tid att TRÄNA (om jag kan bli frisk någon gång vill säga), fixa med lägenheten, massera folk och umgås med vännerna. Får hoppas att jag får extrapass och göra det bästa av tiden. Men nu ser jag det på ett annat sätt: Det är sista sommaren som jag kommer att kunna vara ledig så länge på många år så då kanske inte 6,5 veckor sommarlov är så dumt ändå? Pengar är ju inte allt.

Sen kanske det blir en sista-minuten(!) med min kära vän, who knows? Den här sommaren ska bli min no matter what!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0