Göteborgsvarvet sett från Slottsskogen.

Gårdagen i Slottskogen vart en underbar dag med goa vänner, grillning, 10-tusentals "galna" löpare och vissa av dem gav oss många skratt. Bland dessa löpare fanns bland annat en gris, en geting, en viking och en sumobrottare. De som imponerade mig mest var de äldre deltagarna som sprang förbi oss och man kände sig ganska så lat där man satt och tittade. Men jag har problem med mina benhinnor som gör att jag faktiskt inte bör springa. Dessutom hittade Ghia två kompisar av samma ras och till och med en av samma färg. =)


Först ut var kenyanerna

 

 




De sprang för en god sak, en stor eloge till er alla.


Grillmästarna fixade maten.


Efter några timmar var vi alla väldigt hungriga.


Sen grillade vi marsmallows, mums.


Farbror-bus kom på besök.
(Ironisk skylt på en polisbil)




Vår egen fantomen sprang också, vid sidan av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0