Underbara träningsresultat!

Igår när jag kollade mig i spegel såg jag en väldigt positiv sak: jag börjar se konturerna av mina magmuskler! Det känns superhäftigt! Träningen ger verkligen resultat och jag kan även se att lårmuskulerna börjar bli tydligare och på mina armar och axlar syns det bäst. Vilken kick det ger, vill bara träna mer! Det går bara man vill och kämpar, så ge inte upp! Det som jag tror har gett mig mest är helt klart favoritpasset Shape (länk), så har du inte testat det än gör det NU!

Jag ska kämpa vidare så fort min hals slutar att göra ont. Har köpt Bafucin och sen blir det en massa te med honung i. Jag tänker inte bli sjuk!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa det är så härligt med resultat. Jag har haft en jäkla svacka senaste månaden, mest psykiskt egentligen. Men nu börjar jag sakta komma tillbaka och träningslusten smyger sig på. Denna veckan ska jag vara ledig och bara göra saker som får mig att må bra. Träningen kommer lätt att komma i fokus. Imon planerar jag att åka och simma och bada lite bubbelpool, och sen ge mig ann ett BodyCombat pass. Jag brukar älska kicken man får av det passet så jag hoppas det kommer kicka igång träningslusten ordentligt! :)



Krya på dig, hoppas att du slipper bli sjuk. :)

2011-03-06 @ 19:41:33
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0