På bättringsvägen?

All vila verkar ha gett resultat för idag har huvudvärken äntligen lämnat mig och jag börjar känna mig friskare. *peppar peppar* Trots att det känns bättre ska jag ändå ta det lite lugnt så det blir tyvärr ingen träning imorgon heller. Ni anar inte vilken abstinens jag har efter 1½ vecka utan träning, usch.

Under tiden har jag bytt ut träningen mot en ny (o)vän som inte alls är lika bra för min kropp men för mina smaklökar, jordnötsbågar(!) Idag blev det dessutom pommes, bananmilkshake(såå gott!) och äppelpaj från Donkan. Nu måste jag verkligen blli frisk så jag kan träna bort alla dessa underbara fiender, haha.


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv: Tack så mycket :)

2011-03-13 @ 14:52:50
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0