Jag dansar vidare.

Idag var det äntligen dags för veckans höjdpunkt: StreetDance! Det blir bara roligare och roligare och jag känner att jag hänger med ännu bättre nu. Träffade även en trevlig tjej som jag pratade med första gången. Det är roligt att träffa nya människor som gillar samma pass och hon ska troligtvis prova Shapen på måndag, hoppas.

Efter dansen körde jag 30 min Core som jag inte har kört på länge och jag hade glömt hur jobbigt det var, haha. Min stackars bål fick jobba ordentligt.

Nu blir det mys i soffan med en kelsjukt Ghia.
Vi hälsar er alla en trevlig kväll!

Jag och Ghia 2007.

Kommentarer
Postat av: Carro

nej vilken söting!

2011-03-03 @ 20:29:52
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0