It's the final countdown!

Just nu sitter min sambo på flyget hem och landar på Landvetter om mindre än 1 timme. Det känns helt overkligt om jag ska vara ärlig. Dagen jag har väntat på i nästan 11 månader är äntligen här och han ska inte åka till Abu Dhabi på jättelänge, underbart! Nu blir han kvar i Sverige ett bra tag framöver. Det löser sig alltid till slut och nu kan vi äntligen börja vårat liv tillsammans! Den som väntar på något gott väntar som sagt alltid för länge men nu är min väntan över.

Det kommer att bli spännande att se hur mitt liv kommer att se ut nu för mina dagsrutiner har ändrats en hel del sen han åkte. Nu kommer en ny men mycket roligare utmaning: att leva som sambos igen. Det ser jag fram emot!

Det är vår tur nu för vinden har vänt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0