God kväll!

Denna slappa men även ganska produktiva söndag ska avslutas i soffan med min "familj" tillsammans med en film och popcorn. Men innan dess ska jag förbereda mig inför morgondagens besök på Hjälpmedelscentralen där vi ska lära oss om rullstolar och lyftar för på tisdag ska vi själva testa hur det är.

Efter det ska jag ha min andra(!) anställningsintervju angående sommarjobb. Slitet var mödan värt så nu får jag hoppas att det går lika bra på och efter intervjun. Dagen till ära har jag köpt en ny fin scarf.


Kommentarer
Postat av: Fatima

Hoppas filmen blir bra och lycka till imorgon på intervjun :)

Ha en mysig söndag!

2011-03-13 @ 20:31:46
URL: http://www.fatimaforsberg.se
Postat av: Veronica

Den filmen är sjukt bra! Hoppas att det gick bra på intervjun.



Jag har tyvärr ingen helbild på den röda klänningen med bara axlar. Jag har letat och letat men hittar ingen. Nästa gång jag har den på mig ska jag ta en bild för din skull :)



Kram

2011-03-15 @ 10:45:09
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0