Fullt ös, medvetslös?

Det har varit fullt upp sedan senast och det blir inte lungt än på ett tag. Helgen i Karlskrona var underbar men alldelse för kort. Var på långpromenader med hundarna, åt god mat, festade med syrran och hennes vänner och såg en kändis. På söndagen åkte jag ensam tillbaka till Göteborg och det kändes tomt, sov halva vägen av ren utmattning.

I måndags var första dagen på praktiken och efter det var det bara hem och äta innan jag åkte och provjobbade inför mitt eventuella sommarjobb. Allt gick bra men jag fick ett mycket jobbigt besked som jag inte vill berätta om än så det har varit tungt, typiskt att Johan är borta. Igår var det praktik och det var fullt upp och mycket givande. Väl hemma han jag vila en timme mellan matlagning och förberedelser innan det var dags för mitt första Yoga-pass(!)

Idag var den mycket bra dag på praktiken men jag var helt slut när jag kom hem. Idag var första dagen på länge som jag fick vila och det firade jag med en härlig promenad och samtal till mormor. Resten av kvällen spenderas i soffan för imorgon är det praktik + Streetdance.

Fredagen blir den enda lugna dagen den här veckan och då kommer även Johan hem, jippi! På lördag börjar massagekursen som håller på till tisdag vilket betyder att jag kommer att åka hemifrån 07:00 och komma hem vid 22:30 mån-tis. Det kommer att bli roligt men jag längtar redan till nästa helg då jag ska ha en välförtjänt lugn helg!

Jag uppdaterar er mer när jag får tid och ork.


Ha en fortsatt trevlig vecka!


Kommentarer
Postat av: Siri

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-11 @ 01:01:48
URL: http://harmankardonreceiver.org
Postat av: Terese

Tack så mycket, va glad jag blir! Ja jag har gjort designen själv med hjälp av gimp men tyvärr är det något fel på sidan nu.

2011-05-11 @ 20:05:24
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0