10 veckor.

Imorse var jag på BodyBalance och det kändes att det var två veckor sedan för jag var lite ostadigare än vanligt. Det var en ny koreografi och passet kändes tuffare än vanligt, men fortfarande mycket bra. Jag insåg vad som gett mig mina magmuskler om man säger så.

Jag har för övrigt klarat av 10 av 12 veckor och snart kommer belöningen = överraskning från Sats och en helt ny uppsättning med träningskläder av mig själv. Jag har redan motivation men det sporra mig extra mycket.

Fick en ny träningstopp av sambon idag som jag ska inviga imorgon när jag och Alex ska på Shape.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, jag hade svårt att hänga med eftersom jag försökte blogga samtidigt! Den krävde verkligen full uppmärksamhet, tror jag behöver se den en gång till jag med. ^_^ Gillade den!



Vad duktigt du är som håller igång träningen, jag ligger verkligen efter med det...

xxx

2011-03-21 @ 17:04:21
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0