Snart tar jag sommarlov, igen!

Nu har jag bara 2 arbetspass kvar innan jag fortsätter mitt välförtjänat sommarlov! Men att jobba kväll/morgon/kväll/morgon har suttit sina spår och jag känner mig förvirrad. Jag ska jobba ikväll och imorgon kör jag ett morgonpass, hur ska jag komma upp? Men direkt efter det ska grabbarna hämta upp mig och sen påbörjar vi vår roadtrip hem till mamma på östkusten med slutdestination Stockholms skärgård. =) Där blir det återträffar med kära vänner och förhoppningsvis massa sol och bad vid den privata bryggan! Därefter åker vi till Smålandsskogarna några dagar innan vi åker och hälsar på syster, pappa och hans fru. Åh va jag längtar nu!

Nu måste jag packa det sista och göra mig i ordning innan Alex kommer över på lunch innan jobbet. Ha det toppen så uppdaterar jag när jag kan/orkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0