My restless soul is back, again.

De senaste dagarna har "björnen" i mig vaknat till liv igen. Den gör det då och då och jag känner bara för att dra iväg på äventyr. Sticka härifrån och prova på ett helt nytt liv för ett litet tag. Jag sitter och tittar på resor jag vill göra, ställen jag vill besöka eller prova att bo på. Saker jag vill göra. Men det brukar sluta med att inget händer för det är alltid något som kommer emellan och hindrar mig. Åh va jag önskar att jag kunde följa min inre röst och våga ta steget igen. Det var nästan 6 år sedan jag sist följde det och snart klarar jag nog inte mer. Jag måste åka snart innan jag blir galen.

Just nu saknar jag att vakna upp till dessa vackra landskap i Australien
och bli mött av min underbara Spur på morgnarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0