Symaskinsjakt, hjälp mig!

Fick en del pengar i jul och på min födelsedag så jag tänkte köpa mig en symaskin. Jag har tänkt på det i några år nu och det skulle vara skönt att ha en hemma och lära mig sy på riktigt. Är egentligen väldigt pysslig av mig så jag tänkte utnyttja den sidan. Nu finns det bara ett problem jag vet inte vad man ska ha! :S Tänkte kolla med er om ni har några bra tips på vad som är bra. Vill kunna sy gardiner, laga kläder, sy mindre avancerade kläder etc.


Har du några tips inför symaskinsköp?

Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Just nu pågår flera tävlingar på min blogg gå in och anmäl dig och ha chansen att vinna jätte fina priser:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0