Piloxing.

Har fått några frågor om vad Piloxing är så jag tänkte lägga upp en liten video så att ni kan få en uppfattning.

"Piloxing är en unik kombination av pilates och box. Konceptet skördar just nu stora framgångar i USA, och SATS är först på banan i Europa.

 

- Piloxing är en form av intervallträning som gör dig både starkare och uthållighare. Träningsformen hjälper även till att öka förbränningen och bidrar till att stärka core musklerna, säger Fredrik Sjöberg, Gruppträningsanvsarig SATS Norden." - SATS


För mer information kolla in länken: Piloxing.com

 

 

Sleek. Sexy. Powerful!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej, tack för tips och uppmuntran, blir så glad av dina kommentarer. Jag försöker alltid motionera mellan 30-60 min varje dag, nu när vi gör köket har det dock blivit mindre av det och mer av onyttig mat oregelbundna tider. Gymmet är en grej jag verkligen önskar för att få upp motivationen. Vill gå olika gruppträningar. Angående dina söndagar så lider jag verkligen med dig, förstår hur jobbigt det måste vara. Mina söndagar består att ångest så jag kan delvis förstå dig. Kram kram

2011-01-17 @ 23:41:15
URL: http://maddeliix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0