Is på Heden.

I dagens underbara vinterväder styrde jag och J mot Heden för att åka skridskor något ingen av oss gjort på minst 6-7 år. I början gick det riktigt stakigt men efter nästan 2 timmar på isen började det komma tillbaka, för J gick det lite fortare. Jag hade svårt att föreställa mig att jag faktiskt kunnat göra piruetter och hopp en gång i tiden men med lite (läs mycket) träning kan det nog gå igen. Vi bodde nästan på isen när vi var små så det finns ju där någonstans. Det var både roligt och mysigt och vi njöt i fulla drag, dagen kunde inte ha börjat bättre!

Vill du också åka skridskor i Göteborg så rekommenderar jag att du tar dig till Heden.
Har du inga skridskor så finns det att hyra för en billig slant. Det är öppet till mitten av mars. Klicka här för mer info.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0