Trevligt sällskap i helgen.

Idag kom min kära sambo hem över helgen och det känns så skönt! Vi har mest slappat och har väl inga planer på att göra något annat resten av helgen vad jag vet nu iaf. På måndag åker han iväg för allra sista gången men inte till Abu Dhabi, han är klar där nu. YES!! Istället blir det en sväng till Asien men nästa lördag är han hemma för "gott". Hur det känns? Måste jag verkligen svara på det?

Förutom glädje hade han med sig lite presenter till mig också: 5 fina chasmerescarfar, 6 deodoranter av mitt favoritmärke Lady Speed Stick som jag förälskade mig i när jag var i Australien och de två underbara dofterna som du ser på bilderna. Nu kommer jag att känna mig fräsch en lång tid framöver. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0