Terese, blivande diplomerad massör!

Idag fick jag äntligen svar, jag har fått en plats på massageutbildningen så det ser ut som att jag kommer att vara diplomerad massör till sommaren! =) J är rätt så nöjd för han kommer att bli en av mina försökspersoner och jag måste ju öva en hel del. Tycker "nästan" synd om honom. haha

Har du också läst anatomi och fysiologi och funderar på att bli massör?

Kolla då in Friskvårdsgruppens hemsida och se om de kommer till din ort. Priset är som mest 2 700 kr och minst 2 100 kr (beronde på antal deltagare). Du får även utbildning i hur du kan starta eget. Vad väntar du på? =)




Bilden är hämtad från: Friskvårdsgruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0