Jobbsökandet är i full gång.

Nu har jag äntligen dragit igång jobbsökandet på allvar! Bättre sent än aldrig, ellerhur. Även om jag troligtvis har jobb i sommar så känner jag att jag vill prova på att jobba inom vården innan jag kommer ut i arbetslivet nästa sommar, tiden går läskigt fort ibland.

Har nyligen ringt en arbetsgivare som kändes väldigt positiv och bad mig skicka in en ansökan så nu sitter jag och skriver mitt personliga brev. Det känns lika svårt varje gång men jag är på god väg. Jag kommer säkert att skriva om det minst 10 gånger till men det är så det brukar gå till. Var länge sedan jag sökte jobb så det är en liten utmaning, men jag gillar ju just det! Ska snart åka till gymmet för lite StreetDance innan jag ska äta och fortsätta med mitt PB. Önska mig lycka till!

Det känns som att mitt liv äntligen är på väg åt rätt håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0