En personlig och vacker present.

De bästa presenterna behöver inte kosta skjortan, gör dem personliga istället! Min kära mor fyller snart år och vi ska fira henne i helgen eftersom att hon ändå ska vara hundvakt åt Ghia och vi inte kan åka upp på hennes födelsedag. Jag kom på att jag ville tipsa er först när allt var inslaget men jag hoppas det här duger. =)

Så här gjorde jag:
  • Jag framkallade två fina bilder på mig som jag satte in i en ram.
  • Köpte en fin skål som kan användas både som dekoration eller till sallad.
  • Till skålen köpte jag två ljushållare som kan flyta + en flytande blomma i plast.
  • Köpte lite av mammas favoritgodis choklad och la i en celofanpåse.
  • Sedan slog jag in paketen i två olika färger.
  • Efter det la jag allt i skålen på ett snyggt sätt och spred ut lite annat godis runt paketen.
  • Sist av allt slog jag in det i celofanpapper och det här blev resultatet!
    Jag måste ju säga att jag är nöjd. =)


Fotnot: Det är faktiskt min kära mor som inspirerat mig då hon brukar göra liknande presenter till hennes nära och kära. Nu tyckte jag att det var hennes tur att få en.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0