Det löser sig (nästan alltid) tillslut.

När jag kollade på schemat igår och såg att vi slutade 16:00 avbokade jag mitt älskade Shape-pass 18:30 för att det brukar bli så otroligt tight att hinna hem, äta, gå ut med Ghia och göra mig iordning. Det första läraren sa imorse var att vi skulle sluta tidigare och jag blev frustrerad. Bokade ändå in mig på passet och blev reserv 17 men nu har jag redan fått en plats och ska iväg om 1½ timme, lyckan är total! Ett stort tack till alla er som hellre ville fira alla hjärtans dag än att träna.

Så till dig som tränar på Sats:
Även om du tycker att du är långt ner på reservlistan så ha is i magen, du får oftast plats tillslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0