Busringning...

För någon minut sen ringde det från dolt nummer och på andra sidan luren säger någon: Det är Calle. Jag tänker efter och den Calle jag känner pratar inte så. Så jag tänkte att det var någon kompis som drev med mig och jag frågar om det är någon som skojar med mig. Killen på andra sidan luren blev lite osäker och svarade att han busringde och sen la han på. Haha jag har nog aldrig varit med om att någon busringt till mig. Han tycker säkert att han är ascool nu och jag bara skrattar och minns tillbaka till när jag var liten. Jag var lite för feg och ville inte störa folk så jag busringde nog bara en gång för att de andra gjorde det. =)

Brukade du busringa när du var yngre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0