All I want for christmas....

Julen är för många glädjens tid och spenderas med nära och kära. Men detta inlägg tillägnar jag dem som inte har den turen. Till alla människor som kommer att spendera julen ensamma, utan sina nära och kära medan de hör och ser andras lycka runt omkring sig. Till alla människor som känner att ingen bryr sig om dem. Till alla människor som måste välja mellan julklappar eller mat. Till alla människor som inte har något hem. Till alla människor som lever med missbruk, med hårda ord och hårda slag. Till alla människor som nyligen mist någon som stod dem nära. Till alla människor som kämpar för sina liv och till deras anhöriga som hjälplöst väntar och hoppas att allt ska lösa sig. Detta inlägg är till dem/er! Jag skänker er alla en tanke och önskar att ni ska få det bättre snart!

Jag tänker extra mycket på ER mina kära och hoppas att allt blir bra igen. Det är min högsta önskan...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja jag trivs bra på min arbetsplats men jag ser också en del saker som behöver förbättras. Jag tror att det kan bli väldigt bra på sikt när vi alla blir ett bra arbetslag.



Oj vad spännande med sista terminen och c-uppsats! Hmm jag tror inte att jag kan ge så mycket mer tips än att försöka se det positiva i allt. Det kommer att vara jobbigt och tufft att skriva c-uppsats men snart är du ju klar! :) Ljuset finns där i tunneln och sen kan du äntligen få göra det du har kämpat så hårt för. Samla på dig allt material och info du behöver inför uppsatsen och sen är det bara att köra! Jag hoppas att det kommer gå bra för dig :) Kram

2012-01-18 @ 22:13:59
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0