Tentaplugg, igen.

Jag är bara inne på andra veckan av terminen och pluggar inför min andra tenta! Ni måste tro att jag inte gör annat än att skriva tentor och så känns det också. Det är heller inte lätta saker vi ska lära oss på en vecka. Förstår inte varför jag måste lära mig så mycket om olika operationsmetoder och diagnostiseringar. Ibland känns det som att jag läser till läkare. Men nej jag ska bli arbetsterapeut. Det som stör mig mest är att tentan ligger på en lördag, igen. Fredagen är i princip förstörd.

Nu är det dags att läsa vidare om ortopedi, imorgon skriver jag tenta #2.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja man kan verkligen tro att du ska bli läkare. Det är helt sjukt hur mycket du pluggar och skriver tentor.



Jag hoppas att vi får till en helg som passar oss båda. För mig går som sagt fredagen 15/10 bra att åka till dig :)

Kram

2010-09-10 @ 14:37:56
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Malin

Kämpa på =)

2010-09-11 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0