Flera timmar på dygnet önskas.

Jag har bara gått i skolan i 1 vecka men jag har redan haft min första tenta och på lördag skriver jag nästa. Mitt liv består med andra ord av tentaplugg, hundpromenader, mat, sömn och lite träning. Ibland hinner jag även sitta vid datorn. Jag hinner knappt reagera innan det är dags att sova igen. Tänk om det kunde finnas fler timmar på dygnet så jag skulle hinna med något annat också. Men så här kommer mitt liv att se ut fram tills mitten av oktober så det är bara att kämpa på. Än så länge är energinivån helt okej.

Nu är det dags för den efterlängtade kvällspromenaden. =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Mmmm så där är det vissa perioder när man är student. Det är skittråkigt och det värsta enligt mig är att tiden alltid går så fort när det är mycket att göra med studierna. Helt plötsligt har 1-2 månader av ens liv bara försvunnit. Vad hände liksom? Jag hoppas att det går bra för dig med studierna. Du verkar vara väldigt fokuserad på det du gör så jag är säker på att det går bra för dig :)

Kram

2010-09-07 @ 07:40:28
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0