Extrem huvudvärk, migrän?

Det blev ett dåligt slut på den här jobbiga veckan. Hade planerat en massa men när jag kom hem från min shoppingtur blev jag sjukt trött och mådde dåligt. Nu har har en extrem huvudvärk, nästan migrän. Typiskt att man ska må så här dåligt när man för en gångs skull är ledig. Sen blir det inte bättre av att jag känner mig ensam och en massa konstiga tankar har dykt upp i mitt huvud. Superjobbigt. Mamma Mia går på tv och jag är inte ens sugen på att se den, DÅ är det fel. Nej nu ska jag sluta gnälla och bestämma vad jag ska hitta på.

Hoppas du har haft en bättre kväll. God natt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det kan vara så att när du är ledig och slappnar av så kommer huvudvärken. Det brukar hända mig efter en period av massa plugg och tentor. Du har ju haft en hel del att plugga på de senaste veckorna. Migrän är bland det värsta man kan ha och jag lider med dig :( Krya på dig och försök sova så gott du kan.

Kram på dig

2010-09-12 @ 23:04:42
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0