En underbar helg.

I helgen har min fd sambo Alex varit på besök! Pga lördagens tenta kunde vi inte umgås på fredagen men det tog vi igen sen. På lördagen blev det shopping och lunch på Egg & Milk. Jag köpte en sjukt snygg klänning som gjorde succé på kvällens fest hos M och D som också var en succé, tack! Det kostar att ligga på topp så idag tog vi sovmorgon innan vi begav upp på Ramberget med Ghia i 1 timme. Sen åkte vi ner till stan och träffade några vänner innan Alex var tvungen att åka hem. =( Jag hoppas hon är tillbaka snart igen!


Alex och jag i väntan på bussen som skulle ta oss till festen.
Väl framme glömde vi bort att ta kort. =)


Alex och Ghia myser på Ramberget...


...precis som jag och Ghia.

Tack för en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan man få se en bild på klänningen?? Jag är sjukt nyfiken :)



Hoppas att tentan gick bra! Kram

2010-09-05 @ 22:09:03
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0