3,5 dagar kvar.

Nu börjar nedräkningen på allvar och jag längtar såå! Jag antar att ni kan gissa vad det handlar om men för er som inte kan så kommer Johan hem då. =) Även om det bara är över helgen så är jag överlycklig även om jag hade tyckt att han skulle bli kvar. Men han blir inte hemma så länge för vi ska ner till Karlskrona och fira min far som fyller 50 år! Kan inte fatta att han blir så "gammal". haha Ska bli underbart att även få träffa far, systrarna, hundarna och alla släktingar igen.

Jag känner på mig att det kommer att bli en toppenhelg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt! =) skönt att du kan njuta helt av helgen då och slippa plugg för en gångs skull! kramar

2010-09-13 @ 18:50:54
URL: http://josefinmadsen.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0