Snart får vi finbesök.

Ikväll ska som sagt min kära mor och hundarna komma på besök men hon lär bli sen hon ska nämligen med en av alla de tåg som är inställda och ska få ersättningsbussar, typiskt! Men jag är tacksam att de inte tar några risker med tågen för jag får hellre hit henne lite senare än inte alls. Fick precis veta att mamma får låna en bil så hon åker från Karlstad nu och kommer hit vid 22-tiden, ungefär samma tid som hon skulle ha kommit. Då blir det många glada miner. =)

Nu ska jag köra sista rycket med tentapluggandet och sen tar jag kväll med Idol medans jag väntar in mamma och hundarna. Ska duka upp med min och mammas favoriter: jordnöttsbågar, mums!


En bild från deras senaste besök förra hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0