Förbannade förkylning!

Stressen har tagit ut sin rätt på kroppen och i går kom förkylningen med extrem halsont som under natten övergick till en rinnig/täppt näsa och en otroligt hes men ganska så sexig röst för att inte glömma hostan, skit också! Det gjorde att jag inte kunde gå på Zumban idag och mådde riktigt piss imorse och jag som ska tentaplugga imorgon få finbesök hela helgen. Jag och Sanna konstaterade att det inte var så bra att vi var lediga i måndags för det var nog det som gjorde det, kroppen fick vila och allt släppte. Tack för den! Längtar så tills efter tentan på lördag och jag slipper ha tenta varje vecka = jag får tillbaka mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att höra ifrån dig Terese :) Bor du också här i sveriges sydvästra delar? Hur mår du? Om man bortser från förskyldningen?

2010-10-15 @ 12:29:53
URL: http://johannahollstrand.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0