Om jag ändå kunde trolla...

Jag visste väl att jag skulle säga det förr eller senare, även om det inte skulle komma så här tidigt, men just nu saknar jag verkligen Södertälje! Jag saknar framför allt mina nära och kära men även att bo i en mindre stad. Jag trivs som sagt jättebra i Göteborg men just nu när jag känner mig ensam känns det för stort, jag känner mig extra liten. Ibland vore det skönt att komma "hem" och bara vara, släppa all den press som jag lagt på mig själv och leva som en helt vanlig Svensson. Om jag kunde trolla hade jag varit i Södertälje nu och myst i en soffa framför en bra film. Det är jobbigt att sakna något så mycket, åh om jag ändå kunde trolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0