Förvirrad och ensam.

Har kommit på att det inte alltid är så bra att komma hemifrån. Min helg har inte på något sätt varit dålig utan tvärtom! Den har varit jättemysig och jag blev så bortskämd! Trevligt sällskap och god mat hela helgen. Jag behövde verkligen komma bort och få träffa min kära syster. Men jag kunde se på allt från ett annat perspektiv och det har fått mig att fundera över mitt liv. Vad vill jag egentligen? Vill jag ha det så här? Jag älskar Göteborg men jag saknar att ha nära till de som betyder mest för mig. Trots att jag har fina vänner här så känner jag mig så ensam. Jag flyttade hit med min kärlek men nu när han inte är hemma har jag ingen här som står mig riktigt nära. Jag vill inte vara ensam längre. Snälla rädda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0