All by myself...

Efter en underbar helg med massa trevligt sällskap är jag plötsligt helt ensam. Eftersom att jag ska ha praktik i 4 veckor med långa dagar och 2 h resväg/dag kändes det bäst att "lämna bort" Ghia. Hon fick följa med pappa hem så jag får inte träffa henne förrän till jul. Hon var inte dum och förstod att hon skulle följa med dem hem och vart som ett litet barn. Hon var jättesur på mig och tänkte inte kolla på mig eller ge mig någon hej då-puss inte. Nej hon vissade demonstrativt upp att hon tyckte att jag var elak. =( Men hon kommer att ha de jättebra där och de har saknat henne allihop, vi fick henne nämligen av pappa för ett år sen.

Så nu sitter jag här i min ensamhet och tänkte ta tag i mina studier inför morgondagens tenta men motivationen är verkligen inte på topp. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0