Träning och picknick.

Imorse bar det av till gymmet för ett pass med SatsX (BackToBasic) med mycket kondition och kordination med gammal hederlig gruppgymnastik. Det var riktigt roligt och jag vill lova att jag var svettig efter de 55 minutrarna, men det var härligt!

Efteråt kollade jag runt i affärerna efter några snygga tapeter till vardagsrummet utan större lycka, innan jag gick hem och gjorde lunch. Sen tog jag med mig Ghia upp på Ramberget där jag avnjöt min goda sallad i den underbara vårsolen medans Ghia tuggade som en tok på sitt grisöra. Jag slog två flugor i en smäll och passade på att plugga lite i solen. *stolt*


Picknick i solen.
Ghia höll sig i skuggan vilket är fullt förståeligt med hennes päls.

 

Ghia älskar verkligen grisöron, märks det? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0